søndag 1. mai 2011

Vårbilder i mai...

Det nydelige været i dag frista til å ta med seg fotoapparatet med seg ut og ta noen fine bilder. Nå når jeg er blitt mer kjent med Picasa og alle de supre funksjonene der,så syns jeg bildene blir mye bedre enn før redigering. Litt juks vil kanskje noen si,men jeg syns det er et flott verktøy når man ikke har ultimale lysforhold eller mangler litt kunnskap om hva man kan gjøre for å forbedre bildene...


None bilder fra dagen i dag;


Tøffeste gutten på gården...


Lisa kattepus


Trærne springer ut...

Dette bildet ble bare sååå mye bedre når det ble beskjært og jeg brukte redigeringsknappen som heter Jeg prøver lykken.


Sebastian slurper i seg "kaffe";)

Så tok jeg guttene med meg og kjørte en tur,tenkte det kunne bli noen fine naturbilder også i godværet...


På Heia


Også på Heia,redigert til svart/hvitt i stedet for fargebilde.


Mange flotte bilder som ble tatt i dag og jeg syns bare det blir mer og mer gøy å ta bilder...!


2 kommentarer:

Hanne Line sa...

Foto er gøy!
Legg gjerne ut bildene før og etter redigering :-)

Hanne Line sa...

...æææh...og nå ser jeg jo at du har gjort det litt lengre ned i bloggen... *flau*