lørdag 23. april 2011

Blåser støv av fotobloggen...

Det er lenge siden jeg har skrevet innlegg her inne,fotobloggen har vært nedprioritert

og jeg har vært inne i en periode hvor jeg "hadde nok" med hverdagsbloggen;)


Nå går jeg med planer om å få til et fotokurs gjennomm Fagforbundet,det finnes midler for å kunne arrangere kurs gjennom dem og det behøver jo ikke nødvendigvis å være jobbrelatert. Jeg tror det er mange der ute som tar mye bilder og som kunen tenke seg å lære mer om hvordan man tar bedre bilder.

Så nå har jeg vært i kontakt med endel fotografer som jeg kjenner og hørt om de kunne tenke seg å arrangere et kurs en helg.

Så får vi se om det er interesse for å delta,jeg er i hvertfall selvskreven deltaker!

Jeg elsker å ta bilder,men syns ofte det skorter litt på kunnskapen om hvordan jeg kunne tatt bedre bilder. Alle kan jo ta bilder liksom,men hva skal til for å ta det bildet som blir lagt merke til???

Vi får se hva det blir til,har lagt ut sprøsmål om interesse på Facebokk,så får vi se hvordan interessen er;)


Har vært ute og tatt litt vårbilder,det renner i takrennene og snøen smelter utendørs...

det liker vi!


Påskeliljene mine...ironisk nok at de titter fram påsken i år,det rekker de ellers aldri;)


Regntøy må til i det våte vårværet...


Drypp,drypp...


Hva er det du sier mamma???!!! Er vinteren og sparkesesongen over???!!!


Klatremus;)


Ingen kommentarer: